zondag 14 maart 2010

Blockade is af !

De blockade is af en hangt nu te pronken boven mijn werkhoekje.
Ik ben meteen met wat nieuwe projectjes gestart.








Zo had ik op de Handwerkbeurs o.a. lapjes voor pannenlappen gekocht. In de eerste instantie voor DD's maar nu zijn we voor volgende week uitgenodigd bij DB om te komen eten. DH heeft geholpen de keuken te verbouwen en nu mogen we er ook een keertje eten.
We kunnen natuurlijk niet met lege handen komen en ik bedacht
me dat ik dan de pannenlappen eerst maar voor hem moest
maken.
Nu weet ik nog niet zeker of het pannenlappen of onderzetters
gaan worden, want ze vallen een beetje klein uit....








Ook op de Handwerkbeurs had ik een leuke quilttas bij Jookies
gezien. Niet meteen meegenomen, maar later natuurlijk spijt !!

Dus toch nog maar besteld. Hier wil ik ook mee gaan beginnen.





Tot slot wil ik een begin maken met een quiltje voor vriendin Alie.
Zij gaat samen met haar man een B&B beginnen in het zuiden van
het land.
Nadere gegevens volgen....

Ik had haar beloofd een quilt voor haar te maken.
Nu had ik de stof van Marutska nog, 4 soorten lapjes. Ik heb wat patroontjes gevonden voor 4 soorten.

Ik ga weer lekker aan de slag, fijne week toegewenst allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Ik zie het wel, je krijgt het druk!Succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk wat een plannen en leuke lapjes om die plannen mee uit te voeren! Heel veel tijd gewenst, uuhh plezier ermee. Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ...wat een leuke dingen heb je onder handen ...succes met maken he:)..vind de tas ook erg leuk om te zien:)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo jij bent voorlopig van de straat hihi! En een echte AFFO! Leuk hoor hé! Heel veel plezier met het maken van .... nou ja, alles dus! Mooie dag, groeten, Daniëlle XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blockade mag pronken hoor, en wat ben je een boel van plan. De quilttas ziet er mooi uit, ben benieuwd hoe het wordt.
    Veel succes. Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !