donderdag 21 oktober 2010

Vanochtend tijdens de bee heel veel show and tell !!
                                   
  Het Halloweenquiltje van Conny, wij hebben hem in het echt gezien!
 De Ajax quilt voor de kleinzoon van Ruke.
Ruke had wel 5 blokken van de SBS gemaakt deze maand, ik had er 1 af...
maar de volgende is in de maak, zodra die ook klaar is, zet ik beide op de blog
 Een RoundRobin quilt van Joukje
 Blessingsquilt van Paulien, 'we' dubben nog over de rand...
 Ook Tineke is al in kerststemming
 Borduurproject van Tineke
 Het huiswerk van de quiltlessen van Tineke en mij
 De ruit is van Joukje, maar zoiets ga ik ook maken van de NieuwZeeland stofjes !
 Een schattig tasje van Willy...
En het project van Willy, mooie stofjes !
Onze groep is inmiddels uitgebreid naar 11 personen, Corry is er  bij gekomen. Welkom!
En Klaske: heel veel sterkte, de volgende keer ben je er weer bij hoor !!
Ik ga weer lekker aan de slag, heb nu eindelijk een idee wat betreft de ruit met de NieuwZeelandse stofjes, Joukje was zo lang niet geweest, kon ik haar steeds niet vragen wat nou de bedoeling was om te doen met de ruitjes...
Trouwens Anneke was er ook hoor, maar die heb ik niet zo heel veel gehoord...
En Gerda is er lekker even tussen uit .......... 


Deze week hadden we een afdelingsbijeenkomst van de Vrouwen van NU (Bond van Plattelandsvrouwen). Deze keer was Hilda Snippe uitgenodigd voor de lezing: "Van pup tot blindegeleidehond". Hilda Snippe is geboren met een visuele beperking. Zij maakt al jaren gebruik van de trouwe hulp van haar geleidehonden. Op humoristische en vaak ontroerende wijze vertelde zij hierover.
Tot slot nog de siggies van de afgelopen weken
 Maria Scheirs uit Belgie
 Rita Fuller Bismarck USA
Linda Eisenman uit Knox USA
Fijne avond allemaal, happy quilting !

6 opmerkingen:

  1. Kijk nu ben ik weer helemaal op de hoogte, dankje wel....
    En jij het Anneke niet gehoord,was ze ziek? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat ben je snel Klazien, je hebt er een gezellig stukje van gemaakt en het was ook weer gezellig, heb nu al zin in de volgende bee...enne Klaske ik heb Anneke echt wel gehoord hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dat heb ik niet vaak gehoord ....dat ze mij Niet hebben gehoord. En nee was niet ziek hoor Klaske. Klazien zat alleen aan de andere kant van de tafel en je weet dat ik erg bedeesd ben, dus dat al het wel zijn geweest.
    lekker slapen allemaal, trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie een gezellige en productieve bee. Mooi werkjes zie ik weer voorbijkomen. Ook heb je weer een paar mooie siggy's gekregen.
    Goeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en gezellig!
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dingen laat je zien, ee BEE is altijd heerlijk inspirerend he.

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !