donderdag 19 mei 2011

Zeer bruikbare tips!

Zoals ik vorige keer al zei, zou ik op de bee vragen naar advies, tips over mijn kiwiquilt.
Nou en die heb ik gekregen, Tineke had haar huiswerk gedaan !
 De bedoeling is alles in het midden in een punt uit te laten komen,
en als je goed kijkt zie je de witte randen ertussen.
Ik ga nog even puzzelen hoe en wat met de kleuren en de blokken.
En ik zal gauw stof bijbestellen in NieuwZeeland!

 Tineke had haar eigen huiswerk ook goed gedaan, zie onder !
 En nu eindelijk De Quiltbeweging van Marjan in het echt gezien !
Heel mooi ! 
 Van Gerda gekregen, dank je wel ;))
 En nog van Corry voor mijn verjaardag !
ook dank je wel !
Tot de volgende keer!
Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Het was weer een gezellige morgen die helaas zo weer voorbij was:) ...en je quilt gaat prachtig worden Klazien....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu al benieuwd hoe je het verder gaat doen. Hopelijk lukt het met het bestellen van de stofjes! groetjes en tot in juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt een mooie ster, Klazien.ben benieuwd hoe je het gaat leggen, hoe het eindresultaat gaat worden.
    sucses.groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe je kiwiquilt word als ie klaar is!!
    Het was weer gezellig Klazien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt niet simpel om een kiwi quilt te maken

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !