woensdag 6 juli 2011

Geslaagd ! En een sneak preview ...

Hoera, DD1 is geslaagd voor de HBO opleiding Human Resource Management
Van harte gefeliciteerd, meid !
 Ook DD2 gaat door met haar opleiding Directie secretaresse, ze gaat van de 1e klas naar de 3e klas, dat schiet lekker op !
En DD3 gaat naar de 3e klas van de MAVO !
Van harte gefeliciteerd meiden !
 Hieronder een sneak preview van mijn wintertafereel...
 Ik hou jullie op de hoogte ;)
 En wat staan de blommetjes mooi in bloei !
Tot de volgende keer !

8 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd met je meiden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, wat geweldig dat je dochters het zo goed doen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met al de 3:) en wat een leuke sneak..volgens mij word dat heel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je meiden! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een applaus waard, voor alles 3 de meiden. Top dames.

    Gr. Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de dochters het zo "goed doen", gefeliciteerd.
    Prettig weekend, gr.Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd met zulke knappe meiden. En wat spannend zo'n klein stukje van je wintertafereel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Klazien,

    Via via kwam ik op je blog en zag tot mijn verrassing een quiltje van een pakketje van mij. Leuk hoor!
    Succes met je blog, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !