vrijdag 28 maart 2014

Van alles wat

Gelukkig,
mijn vlinder voor de Regenboogkussen is klaar.
 Nu kan ik weer verder met mijn Living the Dream.
Deze hieronder is van Tineke, die heeft hem al klaar.
Prachtig Tineke !
 De quilt van Tineke werd geshowd tijdens de bee,
net als onderstaande projecten...

  Willy is met deze quilt voor Yfke bezig,
let op de details, wapperende was aan de lijn !
  Heerlijke deken van Gerda...
 en Regina heeft deze prachtige quilt gemaakt...

Het was weer genieten op de bee..

Ook ik heb de woordverificatie moeten inschakelen. 
Ik werd onderhand gek van de buitenlandse ópmerkingen', bah. 
Sorry, maar ik ga het maar eens proberen, kijken of het nu beter wordt.
Maar laat je niet weerhouden om een berichtje te plaatsen hoor !

Prettig weekend,
groetjes

4 opmerkingen:

  1. Mooi werk allemaal!
    En die spam is zelfs nog rioolvervuilend. Vaak gewoon vunzig.
    Lang leve de woordverificatie; ik laat me lekker niet weerhouden hoor :>)
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was gezellig op de bee! Fijn dat je vlinder af is, op naar de volgende affo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bee was weer heel gezellig! Wat een mooie handwerken kwamen er weer uit de tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je reactie op mijn blog! Ik kreeg al een paar hele fijne en ontroerende reacties via de mail van mannen! Dat is weer een zegen voor mij.

    Ik zie allemaal mooie dingen bij jou, ik kom nog eens op mijn gemak rondneuzen.
    Liefs, Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !