zondag 31 juli 2016

Eindelijk... vakantiešŸ˜Š

Ja hoor, eindelijk is het zover,
het is bouwvak oftewel VAKANTIE!!

Deze zomer geen plannen om het verderop te zoeken, 
want volgend voorjaar ga ik naar NieuwZeeland.
 Ja, om de quilt af te leveren !

Dus deze zomer ga ik klusjes doen, en zoals gewoonlijk 
moeten die klusjes meteen het het eerste weekend klaar zijnšŸ˜•.
Maar:
- de hor, die nog steeds gemaakt moest worden, IS klaar
- de tuin is (bijna) onkruidvrij (nog 2 emmertjes onkruid halen)
- de studie (2 jaar geleden aangeschaft) ligt klaar om af te maken
- het eerste leesboek is uit
- en: geregeld even met de ogen dicht op de stoel of bankšŸ˜‰

Eind deze week gaat de tweede familiequilt naar zijn bestemming,
 voor de verjaardag van broer uit Nederland

En wat zal ik verder eens doen...
Ik zie wel,wat de dag mij brengt...

Fijne (vakantie) week
Groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie! Zalig niksen en klusjes doen natuurlijk! Welke studie ga je doen/afmaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij goed bezig! Geniet van vakantie in eigen omgeving, daar is niks mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie! Leuk vooruitzicht.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed voor elkaar Klazien! Lekker genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie en zo te lezen weet je wel wat je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ook maar wat leuke klusjes doen he, leve de vakantie. Veel plezier............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !