donderdag 9 december 2010

Nog een keertje sinterklaas ...
Hij was wel op tijd klaar hoor !
ik heb ook het patroon van Santa van haar
die ga ik het komende jaar rustig afmaken en volgend jaar zal Santa zeker in de kamer hangen !

Ik ben lid geworden van de stoffenclub van The Log Cabin , vorige week kwamen de stofjes binnen.
Ik kijk al weer uit naar de volgende levering, want het zijn toch mooie stofjes !!

Hierboven de resultaten van het huiswerk van de quiltles van Rieke.
Sommige dames hadden al een hele lap gemaakt.
Ditty was niet verder gekomen dan twee randen en ik had een blok afgemaakt.
Froukje had deze keer niets te laten zien, paperpiecing is niet haar ding tot nu toe.

Het nieuwe huiswerk is een project van clamshell, ben al een beetje bezig geweest.
Het wordt een blauwe achtergrond met zonnebloemen...
 tot zover, een fijne dag allemaal !

5 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes KLazien!! Ben benieuwd naar je clampshells, zie ze weleens op weblogs maar dan met een puntje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat laat je een hoop moois zien Klazien! Prachtige stofjes van die stoffenclub!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, dat zijn wel mooie stofjes he :) en ik ben ook heel benieuwd naar je zonnebloemen .....ik ben ook af en toe ook rondjes aan het maken maar het is niet echt mn ding geloof ik :)) maar ja A zeggen dus ook B he,:)
    fijne dag
    Grt,Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach zonnebloemen!!! Waren de favoriet van mijn vader en volgens mij heeft hij in in mijn genen gestopt hihi! Prachtige puntjes in de blokken hoor en Sint is mooi geworden! Mooie avond, liefs, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sint is erg mooi geworden!!

    Ik ben reuze benieuwd naar de zonnebloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !