maandag 27 december 2010

Siggy nr. 84 ! en huiswerk ...

En hier is al siggy nr. 84 van Ingrid de Deugd uit Soesterberg.
Ze is sinds september 2010 lid van de club van Annelies.
 
Voor de volgende quiltles op 6 januari was het huiswerk: de clamshell afmaken.
Naar aanleiding van een foto, ansicht, of wat dan ook was het de bedoeling om een ontwerp te maken.
Ik heb de ansicht die erbij ligt gebruikt als voorbeeld.
Omdat ik niet meer blauwe stof had heb ik onderaan een bloemenzee gemaakt.
Nu ik de foto zo zie, valt het me pas op dat er geen bloemstengels zijn.
Gelukkig heb ik nog een paar dagen voor we weer naar les gaan...

3 opmerkingen:

  1. Leuke siggy van Ingrid !
    Een hele uitdaging die ansichtkaart omzetten naar clamshells.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk project met die clamshells, misschien kun je nog steeltjes, blaadjes appliceren? Leuk dat je siggies spaart, altijd leuk vond ik om al die briefjes, kaartjes erbij te lezen.
    ps duimen jullie ook al voor een elfstedentocht?? Ik wel! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi project, net wat Conny ook schrijft,ik zou er ook steeltjes en baaldjes op appliceren. Succes ermee.

    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !