vrijdag 25 januari 2013

Kerstborduurtje

Op verschillende blogs is het al voorbij gekomen, mijn kerstborduurtje...
Na jaren van zoeken, ook bij het forum van DMC, hoorde ik vorige week op de bee dat Tineke ook hetzelfde pakket had gekocht. Ik wilde namelijk nog een hebben om voor beide uit-huis-wonende dochters er een kerstkaart van te maken.
Nu mag ik deze overnemen en ik ben druk bezig om de eerste af te maken, maar wat werkt dat lastig, dat "light effect thread", zoals het op de omslag staat.
Het rafelt na elke steek, dat wordt er niet mooier op. 
Daarom heb ik besloten om het pakket dat ik van Tineke krijg, met gewoon DMC garen te gaan borduren... 
...daar heb ik wel genoeg kleuren in. 
En omdat dat veel fijner borduurt denk ik dat ik ook nog wel een derde ga maken, die is dan voor DD3
(heb ik er ook nog wat aan, want die woont nog wel even thuis ;))
En het kan nog net: 

Groetjes, fijn weekend !


2 opmerkingen:

  1. Je borduurwerk ziet er enig uit! Veel plezier met nummer 2 en 3.
    Wat heb jij een lekkere voorraad DMC!
    Wat is het koud he? Echt handwerkweer!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !