donderdag 22 juni 2017

QUIPday en het begin is er...


Zaterdag was het QUIPDAY in Damwald (Friesland).
Ik had daar een prachtig uitzicht op deze quilt:
Gemaakt door Baukje van Stekje Los

Thuisgekomen lag Momo voor Pampus op de bank,
hij viel er bijna af ๐Ÿ˜

Zondag 18 juni was het zulk heerlijk weer 
dat ik lekker in  de tuin heb zitten patchen. 
zie:
het zonnetje schijnt door de bladeren op mijn werk :) 

Na de eerste rij kwam ik er achter dat ik toch 
liever met malletjes werk. 
Dus malletje gemaakt en toen weer verder...
Op vaderdag natuurlijk ook met mijn broer bij pa en ma langs geweest.
Gezellig om dan te blijven eten...
hier de oudjes druk aan het eten klaar maken๐Ÿ˜Š
Ondertussen ben ik al met het tweede blokje bezig
Zo wordt 'ie...
(voor de spiegel gehouden ๐Ÿ˜„)

Ik ga weer verder patchen.
Het is lekker afgekoeld na de onweersbui van vanmiddag...

Groetjes 
en tot de volgende keer


4 opmerkingen:

  1. Dat was een mooi uitzicht. Wat een mooie blokjes, Klazien, wordt dit een Underground Railroad quilt?
    Wat leuk om je ouders zo te zien redderen, heerlijk om weer even als gezin aan tafel te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig je ouders zo bezig te zien . Je blokjes worden heel mooi, wat voor quilt wordt het? Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !