zondag 6 augustus 2017

Tweede blokje van de Underground !

Ja hoor, 
het tweede en derde blokjes zijn klaar...
Het gaat langzaam...
maar dat hindert niet...
hoef er 'nog maar' 13 😁...

Tijdens mijn reis naar Nieuw Zeeland
was ik naar de Auckland Quilt Guild geweest...
waar ik me had aangemeld om mee te doen met de Raffle Quilt
en dit is het geworden...
Zo leuk, ik zie mijn eigen (blauwe) blokjes er tussen zitten \O/

En nu het dan dan eindelijk bouwvak in het noorden...
3 weken 'vrij'  of zoals mijn broer in NZ zei: alweer vakantie 😉
Ik hoop een paar blokjes te kunnen maken
deze weken...
Groetjes en tot de volgende keer


3 opmerkingen:

  1. Je underground wordt prachtig en haastige spoed is zelden goed! Fijne vakkantie (alweer, maar begreep dat je nog wel wat te doen hebt). Ja hoor, ik zie jou blokjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie blokjes, de quilt ziet er mooi uit en ik zie je mooie blauwtjes er tussen :) wil ook ooit er mee spelen:)fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
    หนังสารคดี

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !