vrijdag 8 januari 2010


Gister tijdens de eerste cursus hebben we, na kennismaking en bekijken van elkaars werken, gebrainstormd over wat we gaan doen in de komende lessen.
Ik had mijn bruin/groene stoffen meegenomen voor de Garden Maze, maar in onderling overleg is het bruin/bruin geworden.
Het staat inderdaad beter bijelkaar. Hier ga ik de komende weken mee aan de slag.
De eerstvolgende les zal ook gaan over appliceren.
Het was leuk om met andere mensen bezig te zijn met patchwork/quilten, de andere cursisten zijn overigens 70-ers, ik kom net kijken met mijn bijna 49. Maar dat maakt niet uit.
Ik heb zin in de volgende les.

2 opmerkingen:

  1. de kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd ik ga ook weer een cursus volgen met aplicaties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wal heb je prachtige dingen op je blog staan, en wat een schattige kat heb je.
    Ik blijf je volgen hoor. Ben benieuwd wat je nog meer maakt.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !