woensdag 27 januari 2010

Siggies update



Deze week twee siggies ontvangen, van Ria uit Utrecht en van Cuny uit Tiel.
Dames hartelijk dank, en jullie siggy is ook onderweg.

Deze week, behalve dan de siggies, verder nog niets kunnen doen aan de Garden Maze. De lapjes liggen uitdagend op mijn kast, maar helaas had ik er nog geen tijd voor.

Gisteravond de schoonmoeder van mijn oudste DD geholpen een garderobekast in elkaar te zetten, ook een grote hobby van mij (vooral als de onderdelen uit Zweden komen), en vanavond zijn we naar de open dagen van de middelbare school geweest. De jongste DD zit nu 1e klas VMBO, gaat volgend schooljaar waarschijnlijk naar, zoals het dan gaat heten, de MAVO. Echt weer ouderwets onderwijs, zoals ze daar nu zeggen. Ik hoop het !




1 opmerking:

  1. Leuke siggies weer, zijn altijd origineel!! Productieve avonden!!! Dat met de MAVO, gaat helemaal goedkomen hoor!! Mooie dag vandaag en wie weet een beetje Garden Maze?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !