zondag 10 januari 2010

Productief weekend

Nadat ik zaterdag de lapjes had gesneden voor de Blockade, heb ik ze zo neergelegd, om te kijken hoe het eruit zou komen te zien.
Ondertussen ook bezig geweest met de Garden Maze.

Uiteindelijk zondag van zowel de Blockade als de Garden Maze
de eerste blokken in elkaar gezet.

Van de Blockade wil ik 4 blokken maken en van de Garden Maze heb ik 6 blokken nodig.

Morgen weer aan het werk na 3 weken kerstvakantie, dan zal ik niet zoveel tijd meer hebben om te bloggen en om te handwerken.
Maar ik blijf bezig. Ik laat het wel weer zien.











2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je je blouse in de blokken gebruikt!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben even een weekend weg en moet je eens zien bij Klazien!!! Je gaat hard joh! Mooi dat bruin bij de Maze!! Succes met werken! Mooie avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !