zaterdag 24 april 2010

De eerste BEE !

We hebben onze 1e bee gehad, ontzettend gezellig!

Na de kennismaking met koffie en appeltaart van Klaske (!), http://www.kittyquilt.blogspot.com/ , kwamen de werkjes uit de tassen. Prachtige werkstukken, zoals te zien is op de foto's. Achteraan houdt Conny, http://www.connysquilts.blogspot.com/ , haar Lentetuinquilt omhoog.

Een close-up van de scrapquilt van Willy en een overzicht van de bom van Tineke, http://www.creatineke.blogspot.com/ .


Lees ook de blogs van Klaske, Tineke en Conny er maar op na. , maar ik wil wel even mijn foto's laten zien.

Een kleine impressie .... (klein omdat ik, nadat ik deze foto's had gemaakt,
het toestel heb weggelegd en er niet meer aangedacht heb om nog eens wat foto's te maken...)








9 opmerkingen:

  1. Hoi Klazien,

    Fijn dat jullie het allemaal zo goed met elkaar kunnen vinden.
    Ik ben benieuwd wat jullie in de toekomst in elkaar gaan knutselen.

    Groet van Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik nou nooit hé dat ik vergeet foto's te maken.ahum....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het bij Klaske al gezegd. Toen ik jullie oproepje zag vond ik het zó jammer dat ik te ver uit de buurt woon. Het leek me erg gezellig. En nu ik de foto's en de verhalen zie vind ik het nog meer jammer.
    En van die foto's, gelukkig waren er meer mensen met een toestel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo samen, leuk dat het zo klikt! Mooie quilts ook, die van Klaske vind ik toch zo mooi. De andere twee ook, wat een leuk patroon, die scrapquilt!
    Fijne zondag, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klazien, het was toppie he :)de foto's zijn volgende week allemaal klaar dan krijgt iedereen een paar als herinnering aan de eerste Bee...:)
    Gezellige zondag
    en de groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt hebben jullie het gezellig gehad op jullie eerste bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig!! woonden jullie maar een beetje dichter bij. Fijne zondagavond.Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig toch he, dat jullie het zo super hebben gehad dat je helemaal niet dacht aan de camera hihi! Is een heel goed teken moet je maar denken. En over denken gesproken: dit had je vast ook niet gedacht toen je aan dit blog begon: een heuse Bee gestart!! Mooi werk!!!
    mooie dag verder, groeten, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat het zo klikte, ik kijk alweer uit naar de volgende keer! Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !