vrijdag 30 april 2010

Moederdag kadootjes zijn klaar!

Gelukkig, de moederdagkado's zijn klaar. Dat wilde ik eerst af hebben, voordat ik weer iets anders onder handen zou nemen. Ik kan uiteraard nog niets laten zien, want stel je voor dat de ontvangsters eens zouden kijken....

We hebben onze laatste quiltles van dit seizoen gehad, en weer veel nieuwe ideetjes doorgegeven aan Rieke voor het komende seizoen. Zoals het nu staat gaat Tineke van http://creatineke.blogspot.com/, dan ook mee! Leuk!
We hebben op onze laatste les nog een grapje mee gekregen. Dit is namelijk een duimspeldenkussen !
Heel makkelijk te maken en het is zo klaar. Handig he!
Nog bedankt Rieke en tot oktober!

Ik ben nu weer begonnen met de Garden Maze. Mijn eigen naaimachine is eindelijk weer terug van de reparateur, en nu kan ik met de achterkant van de Garden Maze bezig. Ik heb de grote lap namelijk in 4 delen geknipt, en ga er nu stukken tussen zetten, omdat de lap eigenlijk net te klein was.
Hier had ik toch wel mijn naaimachine voor nodig.
Ook kan ik nu de quilttas van Jookies machinaal quilten, voor de buitenkant van de tas lijkt me dat wel het mooist.

Deze week een paar siggies gekregen: de kleurige is van Merle Ann, ik ben nog druk bezig met de jouwe Merle Ann, maar hij komt zo gauw mogelijk.
Dan een van Filonia Angel van Curacao. Ik had de siggy naar haar verstuurd, en iets later kreeg ik de update van adressen van Annelies en daarop stond dat Filonia gestopt was. Dus eigenlijk verwachtte ik niet meer van haar, maar toch lag er deze week een siggy van haar in de bus. Hartelijk dank Filootje (zo wordt ze
ook genoemd).
En tot slot nog een mooie siggy van Ank Vermeule uit Spakenburg.
Dames allemaal hartelijk bedankt hoor !









6 opmerkingen:

  1. Ja, handig he dat speldenkussen, altijd bij de hand euhh op de duim dan hihi! Lieve siggies heb je er weer bij! Mooi weekend verder, groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke siggy's heb je gekregen, en ben benieuwd wat je voor moederdag gemaakt hebt. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej hebben ze je toch op de foto gesnipt?
    Lijkt me handig, je duimspeldenkussen!Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je duim kussentjes:) en wat is poes veranderd..!!! :))) leuke foto, heerlijk plekje:)
    fijn weekend
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig speldenkussentje! Leuk dat je ook zulke mooie siggies hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !